הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת שישה וחצי חודשים ויונקת, עד עכשיו לא היו בעיות בהנקה אך לפני זמן מה הופיעה נקודה לבנה קטנה על הפיטמה. לאחרונה היא קצת גדלה וגם כואבת. מה אפשר לעשות? תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
היי רויטל, זאת תופעה ידועה ובאמת כואבת. דבר ראשון שאפשר לנסות הוא להיניק בתנוחה אחרת לגמרי מאשר התנוחה בה את מיניקה בדרך כלל. זה מאפשר לתינוק לשחרר את הסתימה הזאת כי הוא יפעיל לחץ מכיוון אחר מאשר הוא רגיל. את יכולה לנסות גם לפתוח על ידי שפשוף עם מגבת רטובה בזמן המקלחת החמה. לפעמים זה משחרר ואם גם זה לא מצליח אז רצוי להתייעץ עם כירורג. לפעמים הוא צריך לפתוח את זה. בהצלחה אלן