הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה כבר שבעה חודשים, רק הנקות לילה ואני מעוניינת להפסיק להניק. איך עושים את זה כדי שלא יווצר גודש או דלקת חס וחלילה?
היי מורן, תחליפי ארוחה אחת בארוחת פורמולה ותראי איך השדיים מגיבים. כדאי לשאוב קצת כדי שהם לא יתנפחו אבל לא מנה שלמה. תניקי בארוחה הבאה. למחרת תנסי לוותר לגמרי על אותה ארוחה ללא שאיבה ותניקי ארוחה הבאה. תלוי כמה פעמים את מיניקה בכלל - אם זה 3 פעמים בלילה אז תורידי ארוחה אחת במשך השבוע. שבוע לאחר מזה תנסי עוד ארוחה בצורה דומה. כל אחת מגיבה אחרת אז זה רק המלצה. תראי איך זה מתקדם ואם את מרגישה מלאות אז לשאוב או להיניק קצת. לאט לאט יופחת כמות החלב. בברכה אלן