VIEPAX והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נוטלת viepax/effexor 75mg באופן קבוע מזה שנתיים. נולדה לי בת לפני חודשיים והיא ישנה רוב הזמן (ממוצע עירות של 3 שעות ביממה). נאמר לי, בזמן ההריון,במרכז לטרטולוגיה וגם במרכז להנקה ותרופות שאין בעיה ליטול את התרופה. האם יתכן שבכל זאת הילדה מ ושפעת מהתרופה וישנה הרבה? האם כדאי להפסיק הנקה? תודה
היי דניאל, אולי אפשר לשנות את המינון? או להחליף את התרופה. הייתי חושבת שבריאות הילדה גם מאוד חשובה. אם זה רק אפשרי. אבל אלה דברים שכדאי לבדוק עם הרופא המטפל. עדיף לנסות לשנות משהו כדי לוודא בכלל אם זאת התרופה שמשפיעה עליה.אין לי יותר מידע מהמרכזים ואני די סומכת על ההמלצות שלהן. אולי כדאי לבדוק אותה באופן כללי לשלול כל בעייה רפואית אחרת. חבל לא להיניק - תרגישי טוב!! בברכה אלן