כמות שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביומיים האחרונים כשאני שואבת בזמנים הקבועים שלי כמות החלב קטנה לי מאוד- לא שינתי דבר-אורח חיים/מזון, ואני מניקה בלבד- מדוע יורדת לי הכמות? מה ניתן לעשות ע"מ לחזור למצבי הקודם בו כששאבתי היתה לי כמות יפה של 140 והיום אני אחרי חצי שעה מצליחה לעשות משניהם רק 80? תודה מראש
שלום לך. הבנתי שאת שואבת מידי פעם - ולא רק שואבת. ציינת שאת מיניקה בלבד. אם את לא שואבת בצורה עקבית ותמידית אז אין סיבה שהגוף ייצר כל כך הרבה חלב. אם את מיניקה אז יש לך מספיק חלב עבור התינוק. אם את שואבת מידי פעם אז תצברי כמויות משאיבות נוספות כדי להגיע את הכמות הגדולה. שאיבה אינה יעילה כמו יניקה של תינוק. הוא לא רעב והוא מסוגל להוציא יותר מאשר המשאבה המכנית. אין כל סיבה לדאגה. גם המנה שהתינוק מקבל ואוכל מבקבוק הוא לא כמות ריאלית. הוא אוכל לפעמים פי שתיים מה שהוא צריך באמצעות בקבוק. לכן הקצב והתפוקה שאת מצפה מהגוף הוא לא המד אלא התינוק והכמות שהוא יונק. (שאי אפשר לדעת כמה בדיוק.) מה שמכתיב אם יש לך מספיק זה אך ורק התינוק. מאושר ליד השד? יש לך מספיק. בברכה אלן