דימום וכתמים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן תשעה חודשים. עד לפני חודש הנקתי אותו יפה וטוב והייתי נקיה ולא קיבלתי מחזור. לפני כחודש הופיע כתם, חשבתי שזה מחזור. אבל זהו, אח"כ כלום. נקי. אחרי יומיים עוד כתם. וכך חודש שלם, כתמים ודימום קל פעם ביומיים. (דווקא עכשיו הייתי נקיה שבוע שלם וחשבתי שזה הסתדר, עכשיו אני שוב מגלה דימום קל.) דרך אגב אני לוקחת כדור כל בוקר למניעת הריון- סרזט. מה זה יכול להיות?? אני קצת מודאגת. אשמח מאוד לקבל תשובה.
היי שמחה, אלה שאלות שמתאים יותר להפנות אל הרופא הנשים המטפל בך. זה לא קשור להנקה. צר לי שלא יכולה לעזור. אלן