חלב מקולקל?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, שאבתי חלב ושמי במקרר, סגרתי אותו בשקית עם גומיה והסגירה לא היתה הרמטית לחלוטין, גילתי זאת כי נשפך ממש מעט חלב דרך פתח שהגומיה לא סגרה, למחרת כשגיתי להקפאתי את החלב- שאלתי היא האם יש לזרוק את החלב אם האטימה אינה הרמטית לחלוטין? האם חלב אם עלול לגרום לכאבי בטן או שמא יש סכנות אחרות בחלב שאוב שנמצא יום במקרר ואיננו סגור הרמטית? ? תודה
שלום חנה, אני לא חושבת שהחלב יתקלקל תוך יום. כמובן חשוב לסגור אותו הרמטי - כמה שניתן, אבל לא מאמינה שהוא מקולקל אחרי יום. תתעמי ותדעי. לא הייתי מציעה לך להשתמש בכלים שלא נסגרים. היום יש הרבה מיכלים ושקיות המיועדות להקפאה ואחסון. השקיות שהשתמשת בהם כנראה לא מיועדים לכך. (פלייטקס). בברכה אלן