גודש אחרי גמילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הפסקתי להניק לפני שלושה ימים מה אפשר לעשות לגודש שבשדיים אחרי גמילה מהנקה ואיך לשמור על מוצקות השדיים חוץ מהתרופות כי אני לא מוכנה לקבל תרופות
האם גודשים שנשארים בשד גורמים לסרטנים בשדיים?
הגמילה מתבצעת בהדרגה וכך לא היית סובלת מזה. אבל במצבך העכשווי קחי טיטולים 3-2 תשפכי עליהם קצת מים ותקפיאי אח"כ שימי על השד . עצה נוספת קחי עלה כרוב ותניחי כחצי שעה על השד ולא על הפיטמה זה שואב ממך את החלב ותחושי הקלה. תזדרזי לעשות את זה כדי שלא יווצרו לך דלקות וחום. בהצלחה!
היי מיטל, גושים לא גורמים לסרטן עד כמה שידוע לנו כיום. זה כן יכול לגרום לדלקת כמו שציפי ציינה. לא ציינת מה גיל התינוק אבל אם הוא מעבר לשלושה חודשים אז תרופות אינן אפקטיביות כבר. התרופות פועלות רק בתוך 3 החודשים הראשונים. מה שכן גם יכול לעזור היא שאיבה כדי לשחרר את הגודש. קצת עד להקלה. אם אחרי כל המאמצים וההמלצות של ציפי אין שיפור אז כדאי לשאוב מידי פעם ברגע שכואב. לאט לאט החלב יפסק. בברכה אלן