חלב לאחר הפסקת הנקה-המשך
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. באם לא אשאב חלב כלל, האם השדיים יתרוקנו בהדרגתיות? (כלומר, האם החלב נספג חזרה בגוף בהדרגתיות?). נאמר לי ע"י רופא, שחלב יכול להישאר עד שנתיים בשדיים. האם בכמות כזו או שהיא תרד? המון תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי לי, את צריכה לשאוב רק אם את מרגישה כאבים ומלאות. זה יכול לגרום לגודש או אפילו דלקת בשד אם זה לא טופל. הכמות תרד לאט לאט עד שממש לא תרגישי שיש. הרופא צודק - אבל אם לא לוחצים ומנסים לראות שיש חלב שם - לא תרגישי וזה לא יפריע. בברכה אלן