הנקה וסקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה כבר 5 חודשים ומאז הלידה אין לי חשק לסקס האם זה נורמלי? זה קשור להורמונים של ההנקה?
היי חנה, ההורמונים חוגגים אבל הם לא ההורמונים הקשורים ישירות להנקה אלא להריון והלידה. חוץ מזה יש גםאת האלמנט של התשושות. לא נשכח שיש הרבה אנרגיות שאנחנו מוציאות על טיפול בתינוק חדש בבית. אני בטוחה שגם הבן זוג מרגיש את זה. זה בהחלט לא צריך לעורר דאגה אבל בהחלט אפשר לדבר איתו על זה אם זה אכן גורם לבעייה בזוגיות.אני לא ממש הכתובת כי זה לא בעייה של הנקה. אבל מקווה שזה מעודד. החשק יחזור. אם לא אז כדאי באמת ללכת לרופא נשים כדי להתייעץ. אולי תמצאי פורום על מיניות......באחד האתרים - בברכה אלן