הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני מתכננת לניק את בתי עד גיל 3 חודשים. שאלתי היא כשיגיע הרגע- האם ניתן לייבש את החלב בצורה מסויימת? או איך אפשר יהיה להפסיק להניק ללא "תופעות לוואי" כמו גודש וכו
היי ליאת, אני מציעה שתלדי ואז תראי איך הכל זורם. אם את רוצה להיניק 3 חודשים כי את חוזרת לעבודה - אז אפשר להמשיך להיניק ולשאוב חלב אחרי שאת חוזרת כדי למנוע גודש לפחות בימים הראשונים - ואז לאט לאט לרדת מהשאיבות וזה מפחית את כמות החלב שלך. אם תרצי להפסיק לגמרי אז נותנים קצת פורמולה, פחות הנקה באופן הדרגתי ואז לאט לאט הגוף מסתגל. מציעה לך להיות בקשר עם ליגת לה לצ'ה 159-952-5821 קו תמיכה בעינייני הנקה הפועל משעות הבוקר עד שעה 13:00 ואחר כך 15:00 עד 17:00 ו-19:00 עד 22:00. מאחלת לך הצלחה!! אלן