שעת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני אמא מניקה ויש לי שאלה. הבת שלי אוכלת רגיל כל 3 שעות בערך. רק שיש פעם אחת ביום שבה היא אוכלת יותר מהרגיל, כלומר כמות של בערך רבע שעה יניקה במשך 4-5 פעמים. ההנקה הו מתפרשת על 2-3 שעות וזה קורה רק פעם אחת ביום. האם זה בסדר? מה זה אומר.?
היי ליאת, לא ציינת בת כמה שתינוקת. אבל עד 3 חודשים יש קצת אי סדר בסדר היוני. זה טבעי על פי הדרישות שלה במשך היום. כמונו - זה נתון שעלול להשתנות במשך היממה. כמו גדולים - אין בדיוק אותו הדבר לגבי ארוחות. וכמובן דברים מציקים להם שאנחנו לא מודעים למה שמתרחש אצלה כי היא עדיין לא יכולה להסביר. ההנקה גם מהווה לעיתים משכח כאב - אז אם יש לה גזים אז היא צריכה לינוק יותר כדי להרגיע את עצמה. אין רע בזה. רק עוד כלי לעזור לקטנקנים שלנו. היות וזה דינמי - דברים אלה משתנים עם הזמן לפי הצרכים המשתנים.. בברכה אלן