ציפרודקס בעת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת ממסטיטיס בעקבות הנקה. בעקבות טיפול לא יעיל ברוקסו העבירו אותי לציפרודקס 500 פעמיים ביום למשך 10ימים. רציתי לוודא שזו תרופה בטוחה בעת הנקה וכן להבין האם יש לתרופה השפעה כלשהיא על התינוק היונק. בתודה, שרון
שלום למיטב ידיעתי זו אנטיביטיקה שנותנים לנשים מניקות והיא אפשרית בהנקה אך מאחר ואני לא רופאה אני לא מוסמכת לתת לך יעוץ לגבי תרופות . את יכולה לפנות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על הנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בלינסון, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) או לפנות אל הרופא המטפל שלך , הוא אמור לדעת . אם את סובלת ממסטיטיס חשוב מאוד להמשיך להניק או לחלופין לשאוב על מנת להזרים חלב בשד המדולק תרגישי טוב נירית