הגדלת חזה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 (ללא לידות) וחושבת על ניתוח להגדלת חזה. רציתי לשאול, מתי יותר כדאי לבצע הגדלת חזה- לפני לידות או אחרי?
דניאלה, היום ניתן לבצע ניתוח להגדלת חזה ללא פגיעה ביכולת ההנקה. חברה טובה שלי עברה ניתוח להגדלת חזה (בפרופורציה) לפני שנתיים וחצי והיא ילדה לא מזמן ומניקה ללא כל בעיה.
שלום דניאלה יש מצבים שניתן להניק אחרי ניתוח הגדלת חזה בייחוד אם השתל הוכנס מאחורי השריר אך חושב שתיקחי בחשבון שיש מצב שתוכלי להניק רק באופן חלקי . ומאוד חשוב שתגידי לרופא שאת מתכוונת להניק ושיקח את זה בחשבון השיקול מתי לעשות את הניתוח תלוי בך . בהצלח נירית