הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום בני בן תשע חודשיים ואני רוצה להפסיק להניק, התחלתי לעבור לסימילאק ותוך כדי שאבתי אך בכל זאת נוצר לי גודש הייתי רוצה לדעת מה אני צריכה לעשות כדי לסיים את ההנקה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן גמילה טובה היא גמילה הדרגתית בה את נותת לגוף להתרגל לדרישה היורדת בחלב, בכל פעם החליפי הנקה אחת בבקובוק אם את מרגישה גודש בשדיים בשל דילוג על הנקה, הוציאי ידנית מעט חלב עד הקלה ,תוך כמה ימים הגוף שלך ייצר פחות חלב ואז תוכלי באותה המתכונת לדלג על עוד הנקה . זה יקח כמה ימים בהצלחה נירית