הריון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם החלב מפסיק כשנכנסים להריון? ואם לא,האם ממולץ להפסיק? האם זה משפיע אחד על השני?? תודה!!
שלום לך. החלב לא מפסיק. הוא ישתנה בהתאם להריון - יהפוך שוב לקולוסטרום לקראת הלידה אבל לא יפסיק. יש אימהותך שמיניקות במשך כל ההריון. אין כל סיבה לדאגה. ההנקה לא מסוכנת להריון תקין. לפעמים תינוקות מחליטים להפסיק בגלל השינוי בטעמו של החלב. ולפעמים יש רגישות בפיטמות בגלל ההריון. אבל אין כל אינדיקציה להפסיק את ההנקה.אפשר להיניק שניים לאחר הלידה - כמובן את הקטן קודם - בברכה אלן