שתלי מלח\סיליקון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 20 , ואני מועניינת לעבור ניתוח שיכלול או שתלי סיליקון או מי מלח. ואני מאוד רוצה בעתיד להניק את ילדי. מה הסיכונים של שתי השתלים על החלב והילד. ומה פחות מסכן . תודה מראש, אם זה לא המקום בבקשה תנו לי לינק לפורום המתאים כי לא מצאתי אותו :|
היי אילנית, יש יותר סיכוי להיניק אחרי ניתוח להגדלה מאשר ניתוח להקטנת החזה. עד כה לא קראתי על מקרים של דליפות שסכנו את התינוק. אני גם מאמינה שככל שהזמן עובר מתקדמים ומפתחים מוצרים הרבה יותר עמידים מאשר לפני שנים. אני רושמת לפניך כמה אתרים שאולי תמצאי מידע נוסף. http://www.llli.org/NB/NBsurgery.html www.breastfeedingonline.com www.kellymom.com (or org) בברכה אלן