חלב פרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנכון הוא שלא מומלץ לצרוך 2 כוסות חלב פרה כי בעת המעבר בהנקה התינוק לא יכול להתמודד עם עיכול החלב?
היי טל, מעניין מהיכן המידע הזה. אין כל הוכחה מדעית שזה מפריע לתינוק בכלל וגם שדווקא שתי כוסות חלב זאת הכמות שאמורה להפריע. נשמע לי כסיפור סבתא, חלב פרה לא הוכח כבריא לאף אחת. לא רק מהיבט ההנקה ומעבר לתינוק דרך הנקה. אם יש כבר תינוקות מאוד רגישים אז זה רק אחת הדברים העלולים להפריע - ואם מחורידים את מוצרי החלב אז זה לחלוטין ולא עד שתי כוסות. כל הורדה של מאכל מהתפריט שלך אמורה להיות בהתאם להמלצות מצצות מקצועי ולא על דעת עצמך. חבל כי אם את לא מתמצאת אז זה גם יכול לגרום לחסך בתפריט שלך - כמו דיאטה לא מבוקרת. התקופה אחרי לידה והנקה זה לא ממש הזמן לעשות ניסויים למיניהם - תתייעצי עם דיאטנית או איש מקצוע אחר בתחום. בברכה אלן