שקיות פלייטקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי יכולה להסביר לי איך סוגרים את החלב בתוך שקיות ההקפאה של פלייטקס? האם סגירה עם גומי היא טובה? יש הסבר על האריזה על קיפול השוליים ולא מובן לי עם מה סוגרים את השקית. תודה
בוקר טוב. שקיות פלייטקס לא מיועדים להקפאה בכלל. הן שקיות הנכנסות לבקבוקים החד פעמיים שלהם. מילוי בלבד לכן אין צורך לסגירה הרמטית. יש שקיות המיועדות להקפאה - מדלה, רימיינד ועוד......אם תרצי זולים יחסית אז את יכולה לראות אותם באתר של מ.מ.ש. www.mamash.org.il השקיות של פלייטקס עשויות חומר אחר ולא מחזיק חלב בהקפאה. בברכה אלן
לא נכון...רשום במפורש שאפשר להקפיא עם שקיות אלו לשבועיים!!