התעמלות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן, האם התעמלות פוגעת באיכות חלב האם, קראתי איפה שהוא שאם מתעמלים יותר מדי אז החלב הופך לחמוץ ואז התינוק לא רוצה לינוק, האם זה נכון?
היי אילנית, פעם עשו מחקר ומצאו שעם פעילות גופנית אינטנסיבית מאוד עולה רמת החומצות בחלב. די שללו את זה בהמשך אז כנראה שמה שקראת לא עדכני. אפשר להתעמל ללא כל חשש. כמובן שלא כדאי להגזים כי זה לא רק משפיע על התפקוד שלך אבל לא בריא להעביד את גוף מעבר ליכולת שלו. אז הכל שמינון ההגיוני. בברכה אלן