הנקה עם CMV
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 39 ויש לי CMV פעיל. האם אוכל להניק את התינוק?
היי אשרת, אני בטוחה שאת מודעת למהות הוירוס הזה בכלל ושיש סיכוי יותר גבוה להדביק את העובר מההריון ולאו דווקא מההנקה. מכל החיפוש שלי מצאתי שלפי הממצאים המדעיים אין הסיכון יותר גדול שהתינוק ידבק אם כי היתרונות של ההנקה וההגנה שהיא תקבל הרבה יותר חשובים מאשר הסיכוי הקלוש שהיא תדבק באמצעות ההנקה. כאן יש כתבה אחת ויש עוד הרבה. http://www.americanpregnancy.org/pregnancycomplications/cytomegalovirusinfection.html בברכה ובהצלחה אלן