הצילו..משאיבת החלב שלי נשברה!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי שעד עכשיו אני מצליחה, עם שמוניות באוויר, להניק אותה ! היא מסרבת לקבל בקבוק. מאחר ובעוד כשבועיים אני חוזרת לעבודה, החלטתי לשאוב חלב, לשים לה בבקבוק ולנסות לתת לה . מה שקרה זה שאני ש ב ר ת י חלק מהמשאיבה , שאני שאלתי מחברתי !!!!!!!!!!!!!!!!! מה אוכל לעשות ??? האם יש מקום לקנות רק את החלק השבור ????? עזרה בבקשה !!!!
שלום רב, איזה משאבה זאת? לרוב החברות יש נציגות כאן בארץ אז אם תגידי איזו חברה אולי אוכל לעזור לך. בברכה אלן
המשאבה הינה של חב' AVENT. תודותיי מראש ..