גודש!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן 7 חודשים. עד כה ינק הנק מלאה בלבד ומלפני חודש אוכל גם קצת ירקות ופירות, אך לא ממש מחליף את ההנקה, אלא בנוסף. הוא יונק כל שעתיים ביום ושלוש פעמים בלילה. ברצוני לגמול אותו מהנקות הלילה. כיצד ניתן להתגבר על הגודש הנוראי שנוצר? תודה רבה על העזרה
היי לי, תשאבי קצת להקל את הגודש. לא ממש כמות גדולה. בפעם הבא שאת מרגישה כאב - שוב לשאוב - וגם לא הרבה. רק עד הקלה. כך לאט לאט הגוף יתרגל לתפוקה הפחותה. בברכה אלן