משחות אנטיביוטיות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. ילדתי לפני חודש את בני ואני מניקה באופן מלא. בימים האחרונים אני סובלת מתפרחת עורית חמורה בפנים המלווה בעקצוץ וגרד. תחילה סברו שמדובר בהרפס סימפלקס ואני מטופלת בכדורי זובירקס. רופא העור גם נתן לי בקטרובן ובטאקורטן G למריחה על הפנים. האם הכדורים המשחות הללו בטוחים בזמן הנקה? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
היי נעמה כדאי לך לברר אצל אחד המרכזים הטרטולוגיים : 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך החלמה מהירה!!!!!! בברכה אלן