יציאות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עד כה לביתי בת ה-3 חודשים היתה יציאה כמעט לאחר כל הנקה, ביומיים האחרונים יש לה יציאות בערך 2 שלוש , האם נורמלי? היציאות מתמעטות עם הגיל? שאלה נוספת האם אפשר להקפיא חלב אם גם בבקבוקים המיועדים לפעוטות (אלו שנמכרים ב-5 שקל) או חייבים בשקיות פלסטיק?
שלום טל, לגבי היציאות - נשמע לי רגיל לחלוטין. תמיד יש שינויים ככל שגדלים. יש גם תינוקות שמוציאים פעם בשבוע!! לגבי הקפאה - רצוי להקפיא בכלי המומלץ ומיועד להקפאה. יש שקיות (תרצי להזמין אפשר דרך האתר שלנו - שקיות של רימיינד שהמחיר ממש סביר.) ויש בקבוקים המיועדים לאחסון חלב אם - גם את המתקן תוכלי לראות אצלנו באתר. בקבוקים שעולים 5 ש"ח אני חוששת שהם עשויים מהחומר שגילו לא מומלץ לתת לתינוקות. כל החברות שינו את החומר של הבקבוקים בהתאם. www.mamash.org.il בברכה אלן