תרופות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מניקה הנקה מלאה. האם ניתן לקחת konsyl לטיפול בעצירות? בעבר קיבלתי מרשם לתרופה אחרת מרופאת נשים ואח"כ רופא אחר אמר לי שבהנקה מאוד לא מומלץ לקחת אותה. תודה
היי אנה, רופאים בדרך כלל ממש לא יודעים מה כן ומה לא מותר מבחינת תרופות בהריון והנקה.שוללים שימוש כדי להיות בטוחים. כדי לוודא בצורה מדעית - כדאי לך לייצור קשר עם אחד המרכזים הבאים: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה אלן