חלב בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני שנתיים , הנקתי את ביתי עד גיל שנה . היום שנה לאחר שסיימתי להניק כאשר אני לוקחת על הפטמות יש לי עדיין חלב. חשוב לציין שאין לי נזילות או טיפטופים ורק שאני לוקחת אני רואה מעט חלב. המחזור שלי סדיר , אני מטופלת האלקטרוקסין כבר 11 שנים ואני מאוזנת . האם יש חשש לגידול במוח?
היי לך, אני לא יודעת למה את חוששת שיש קשר בין יצירת חלב וגידול במוח........חס וחלילה..... זאת תופעה ידועה שיש לאחר שנים עדיין הפרשה של שחלב. מציעה שתדבריעם רופא הנשים על זה ומקוה שהוא ירגיע אותך. ההורמונים עדיין פועלים למרות שאין עדיין ממש גרייה של יצירת חלב. בברכה אלן
תודה לך!!! עשיתי בדיקת פרולקטין . התשובה שהתקבלה היא 146 . על פי הערכים נראה תקין. ממש עודדת אותי . תודה