פליטות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! בתי בת שלושה חודשים וניזונה מהנקה בלבד (אוכלת כל שלוש שעות במהלך היום) בכשבועיים האחרונים החלה לפלוט לאחר כמעט כל הנקה ואילו עד אז כמעט ולא היתה פולטת. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם יש קשר להנקה? האם עליי לפנות לרופא? תודה אילנה
היי אילנה, תמיד רצוי לערב את הרופא המטפל בכל שינוי בדפוסים של התינוק. לא נראה לי שזה קשור להנקה אלא התפתחות המערכות. להרבה תינוקות יש פליטות. לפעמים קשור לזה שלאט לאט אוכלים כמות יותר גדולה ואז צריכים להתרגל לזה. בכל אופן תברי עם הרופא. כל טוב אלן