שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 3 חודשים- הנקה מלאה. שבוע שעבר התחלתי לשאוב, בכדי להרגיל אותה לבקבוק מכיון שבקרוב חורת לעבודה וכן לאפשר לאבא להאכיל אותה. הכונה לספק לה ארוחה ביום מבקבוק ע"י האבא, אלא שהכמות שמצליחה לשאוב בבוקר היא של כ- 20-30 מ"ל. האם זה נורמלי? ביום היא אוכלת כל שעתיים, האם זו כמות מספיקה לארוחה?
היי שלומית, 1. הכמות שאת שואבת אינה הכמות האמיתית שהיא יונקת. היא יותר יעילה מאשר המשאבה. 2. תצברי ממספר שאיבות. אם את מצליחה לשאוב 30 אז תשמרי וכעבור מספר שעות תנסי שוב. תצברי עד שאת מגיעה ל-80 ואז תכניסי להקפאה. אחר כך תתחילי עוד מנה. אפשר להקפיא כמה מנות במידה ותרצה עוד יש אפשרות תמיד להפשיר עוד. אם תשמרי על כמויות מאוד גדולות והיא לא תגמור אז תצטרכי לזרוק וזה ממש חבל. 3. תינוקות אוכלים מנות יותר גדולות ממה שהן צריכות כאשר אוכלים באמצעות בקבוק. אז לא להכנס ללחץ אם היא אוכלת הרבה. הבקבוק הוא לא שד. היא לוקחת כמה שהיא צריכה מהשד - וגם עושה את זה באיטיות רבה. בהצלחה אלן