לא יודעת איזו משאבה לקנות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . התינוקת שלי היא בת 4 חודשים . עד היום הצלחתי לשלב הנקה מהשד עם בקבוק(תחליף) אך לאחרונה היא מסרבת לקבל את השד ומזיזה את הראש הצידה כשאני מנסה להגיש לה את השד . הגעתי למסקנה שהיא מעדיפה את הבקבוק . אני כן רוצה להמשיך להניק . לשם כך אני רוצה לקנות משאבה . איזו משאבה מומלצת ? ישנה משאבה של מדלה (מיני)חשמלית שנמכרת דרך כללית מושלם . האם היא מומלצת? האם כל המשאבות מתאימות לכל גדלי/צורות הציצים ? תודה
הי ליאת, אני אישית השתמשתי במשאבה של "ליטל פרינס",משווקת ע"י סופר-פארם אם אני לא טועה. משאבה חשמלית,אפשרות לשימוש גם עם סוללות,לא יקרה במיוחד... השאלתי אותה כבר למספר נשים שהיו מאוד מרוצות,כמוני! בהצלחה, ימית אהרון-פינק
הי לי יש את המדלה מיני אלקטריק היא מעולה רק שהיא מרעישה.ואכן דרך המושלם היא עולה 270 ש"ח.