לחזור לגלולות לאחר סיום הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת כמה זמן אחרי סיום הנקה אי יכולה או מומלץ לחזור להניק. טרם ההריון השתמשתי בפמינט. האם אפשר ישר לחזור להשתמש בגלולות אלה או שאני צריכה לקחת קודם גלולוה אחרת?
היי שרון, לא כל כך הבנתי את החלק הראשון של השאלה.......... לגבי איזה גלולות לקחת זאת שאלה שכדאי לשאול את רופא הנשים. אם את מיניקה - נדמה לי שאחרי 6 שבועות אפשר לקחת גלולות - ורצוי גלולות שלא משפיעות על תפוקת החלב. - סרזט או פמולן. בברכה אלן
אני חזרתי לגלולות פמינט אחרי שסיימתי כבר להניק.