תזונת האם בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבועיים ילדתי את בתי השניה והיא ניזונה מהנקה. אתמול אחר הצהריים התפרצה בבכי שנראה שמבטא כאב ובאמת שמעתי שיש לה גזים. קניתי גלי-כול ואני מקווה שזה יעזור (גם בתי הגדולה סבלה מגזים והגלי-כול מאוד עזר לה). שאלתי היא האם יש סוגי מזון ש"מעודדים" גזים ושכדאי שאמנע מהם. תודה רבה, יעל.
היי יעל, לרוב אין כל המלצה להמנע ממאכלים מסויימים. אחוז מאוד קטן של תינוקות מושפעים על ידי מה שהאם אוכלת. אם היא סובלת כל הזמן - כל היום אז אולי זה קשור אבל אם זה מספר שעות קטן אז לרוב אין הרבה מה לעשות חוץ ממה שאת עושה. הכל במינון הסביר וזה לא צריך להשפיע לרעה. התופעה לא באה מהאוכל שלך. בברכה אלן