אמצעי מניעה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 28 .אם לשלושה ילדים.כעת חצי שנה לאחר לידה מניקה וללא ווסת .ברצוני לקחת אמצעי מניעה שמאפשרים המשך הנקה. לאחר הלידה השנייה שהנקתי את הבן לא קיבלתי את הווסת במשך 10 חד' וכשקיבלתי ווסת התחלתי לקחת גלולות שמיועדות להנקה -סרזט אך הם גרמו לי לדימומים לא סדירים כלומר לאחר שוע ללא דימום שוב דימום. הרופא נשים העביר אותי לגלולות רגילות אך במינון נמוך כייון שעדיין המשכתי להניק-הרמונט אך איתם תוך חודש כבר לא היה לי חלב, אך הוסת הייתה מסודרת. ברצוני לשאול על מה היית ממליצה לי להתחיל עכשיו כשאני מניקה ועדיין ללא ווסת האם התקן עדיף כדי שיהיה אפשר להמשיך להניק?
היי לימור יש עוד גלולה שאפשר לנסות - פמולן. נעלם מהארץ אבל שוב חזר. תנסי לאתר אותו. לגבי מה כדאי זה לא התחום שלי כך שאנני מוסמכת לענות מעבר להמלצתי. בברכה אלן