הבהרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, תודה על התייחסותך המהירה. אשמח לדעת אם אני שואבת חודש לפני חזרתי לעבודה - מתי עדיף לשאוב בכל פעם? כמה לשאוב כל יום (כמה פעמים וכמה בכמות). דבר נוסף, אם אני גם שואבת בעבודה האם לא עדיף תמיד לתת לה את הטרי של היום כבר למחרת היום? במקום להשתמש בקפואים? איך בדיוק זה נעשה? הטרי הולך למקפיא והיא מקבלת מופשר מהמקפיא כדי שלא יתקלקל? האם בכל זאת לא עדיף הטרי וזה שבמקפיא רק ליתר בטחון או שאין הבדל? אשמח לדעת מתי המפגש. יום נעים.
היי נאדין, כן, עדיף לתת טרי קודם ולהשאיר את הקפוא לימים שאת לא מצליחה לשאוב או אם צהיא פתאום תבקש יותר ממה שהשארת לה. את יכולה לשאוב מתי שנראה לך - זה מאוד אישי. בבוקר, או להיניק רק מצד אחת ואז לשאוב מהשני. אם התינוק רוצה עוד - להחזיר אותו לשד הראשון. או השני. זה לא משנה. לגבי כמויות גם זה תלוי בכמה תצליחי. אין חוקים. את רוצה לצבור כמה שיותר מנות על מנת לא לדאוב בימים הראשונים לאחר חזרתך לעבודה. את שואבת עד שלא יוצא עוד. בברכה אלן