גודש לאחר הפלה - דחוףףףףףףףףףףףףףףף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , ביום חמשי עברתי הפלה (בוארו) בשבוע 16 . מאתמול (יום ראשון) השדיים גדלו והם כואבים מאוד ומלאי גודש . לא נתנו לי כל טיפול למניעה ביום ההפלה. שאלותי הן : 1. מה עלי לעשות כדי למנוע את הכאבים הגודש וההפרשות ? 2. תוך כמה זמן אני אהיה מאחורי הסבל הנורא ? תודה שוש
היי שוש, אני כל כך מצטערת לשמוע על העובר אליך!! אולי תבקשי מהרופא כדורים לייבוש החלב. זה יכול לעזור. בינתיים אם נוזל לך חלב - תנסי להכנס לאמבטיה חמה לסחוט את השדיים עד הקלה. בעדינות. אפשר קומפרסים קרים להוריד נפיחות, וגם אקמול או משכח אחר. מקוה שזה יעבור מהר. תשמרי על עצמך!! בברכה אלן