נשיכה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה9 חודשים בסיום ההנקה או כשלא רוצה נושך את הפטמה, אני בעקביות אומרת לא לא ומוציאה את השד אבל זה לא עוזר, יש לי כבר פצעים וזה די כואב מה ניתן עוד לעשות?
היי גלית, כדאי לקדם את המכה. תשבי בצורה שהוא מפנה פנימה כך שיותר קשה לו למשוק את הראש אחורה. צמוד עליך בזמן ההנקה. אם הוא לא מושך אחורה כשהוא נושך אז תשכחי מזה - אבל אחרי שאת מרגישה שהוא כבר אכל מספיק והוא מאיט את הקצב - זה הזמן לסיים את ההנקה. עוד לפני שהוא יתחיל לכרסם. אין דרך אחרת וכמובן אם זה קורה - להגיד לו שזה כואב ואסור לו להכאיב. בהצלחה אלן