אתם מגזימים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 37, אמא לחמישה ילדים כאשר הגדול בן 9 והקטן בן חודש.אני לא מניקה. ניסיתי בעבר עם הילד הבכורוהניסיון לא צלח יפה לכן החלטתי שאני לא מנסה אפילו עם הילדים הבאים.אני שלמה עם ההחלטה .נמאס לי לקבל תגובות המומות ומתפלאות מצד החברה.מי שרוצה ונהנת מזה שתניק ומי שלא לא.
היי זהבה, את צודקת. זה לא עניין של אף אחד אבל זאת החברה שלנו - יש לה מה להגיד על הכל. אין הרבה מה לעשות נגד זה. הדבר הכי חשוב הוא שאת שלמה עם ההחלטות שלך. את לא צריכה לענות לאף אחת. תגדלי אותם בנחת ורק בריאות!! בברכה אלן