הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לצערי נאלצתי להפסיק להניק את ביתי בת ה- 5 חודשים בפתאומיות (בגלל אישפוז של הילדה בבי"ח). במהלך האשפוז המשכתי לשאוב חלב, אך ראיתי שהוא מתדלדל. בסופו של דבר הפסקתי להניק אותה או להאכיל אותה חלב אם. מה עליי לעשות בכדי "לייבש" את החזה לחלוטין? גאיה
היי גאיה, אין לך מה לעשות. החוסר גירויי לשדיים זה מה שמפסיק את הייצור. יהיה לך חלב לעוד מספר חודשים אבל זה לא צריך להפריע. לאט לאט גם זה יעלם.אם את חשה כאבים אז זה סיפור אחר ורצוי לשאוב עד הקלה. אבל אם את לא מרגישה שום דבר תשאירי לטבע לעשות את שלו. בהצלחה אלן