שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה מומלץ לשאוב לתינוקת בת 8 שבועות ששוקלת 5200? אני מדי פעם שואבת לה 60 CC ואחרי זה היא עוד עושה קולות של רעבה.. האם יש כמות מומלצת?
היי חלי, אין כמות מומלצת אם כי כל תינוק שונה מהשני. אם את מרגישה שהיא צריכה עוד - אז אפשר לתת לה עוד קצת. תלוי גם איך מאכילים אותה. הבעייה עם הבקבוק היא שהם אוכלים נורה מהר בקצב לא טבעי כך שאוכלים גם כמות יותר גדולה מאשר דרך היניקה. הסוד הוא להאכיל באיטיות כמו שהיא יונקת. לא להעלות את הבקבוק עד לתקרה אלא להחזיק אותו במקביל לרצפה - חצי אוויר חצי חלב. ולעשות הרבה הפסקות לאפשר לה לבלוע ולעכל. בברכה אלן