הפשרת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן ערב טוב! אגרתי מנות של 160CC כל אחת לביתי בת השמונה חודשים. עד עתה היתה מסיימת את כל המנה, כעת היא לא רוצה את הכל אלא רק חלק. חבל לי על החלב שיזרק, הוצאתי אותו במאמץ רב. שאלתי היא האם לאחר שהפשרתי את המנה אני יכולה לחלק את המנה לשניים, חלק היום וחלק מחר? בתודה מראש על תשובותייך.
היי סימונה! מה שלומך?? אם את מחלקת את המנה עוד לפני שהיא אוכלת ממנה אז אין כל בעייה. החלק שלא נאכל יכול להשמר במקרר מספר ימים. בברכה אלן