הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון, אמנם בשליש השני, אך כבר חושבת על הנקה רק שלצערי פטמה אחת אצלי שקועה וזה נורא מטריד אותי. מה עושים במקרה כזה, האם אפשר להשתמש בפטמה מלאכותית להנקה או שישנה רק אפשרות של שאיבה ומתן החלב בבקבוק. תודה, עדי.
היי עדי, אין לך מה לדאוג.! יש הרבה נשים שיש להן פיטמות שטוחות וזה די מסתדר. יש קונכיות שאפשר ללבוש אותם בתוך החזייה בשליש האחרון של ההריון. זה עוזר לחלק מהאימהות להבליט את הפיטמה. כדאי לך לבוא לערב המיועד להכנה לקראת ההנקה. יש אצלנו במ.מ.ש כל חודש. כדאי להרשם - 03-647-2411 עלות 50 ש"ח. www.mamash.org.ilבסוף החודש זה יתקיים.יש גם באתר ספרון שאפשר להזמין עם כל המידע שאת צריכה כדי להצליח להיניק. יש לנו גם קליניקה לאחר הלידה אם תתקלי בבעיות. אם את לא מאזור המרכז אז יש קולגות שלי שאפשר להפנות אותך אליהם. בהצלחה אלן