הקטנה שלי מפסיקה לינוק לאחר מספר דקות בגלל גזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הקטנה שלי בת 7 שבועות. עד לפני שבוע הכל היה בסדר עם הנקות מאז בכל פעם שהיא מתחילה לינוק לאחר כמה דקות היא מתחילה לצרוח מכאבי גזים או בטן ולא יכולה להמשיך לאכול או להירגע עד שאני מכניסה לה מוצץ לפה שגורם לה להירדם. בלית ברירה אני משלימה לה אחרי כל כמה דק' סימלק. אני ממש לא מבינה למה היא צורחת אחרי כמה דק'?! הרי זה לא ייתכן שגזים ממני כ"כ מהר יעברו אליה- מה לעשות?
חשוב לציין שאני מניקה עם פיטמת סילקום ולכן יש ואקום טוב- לא נראה לי שהיא שואבת אויר
תבדקי שאין לה פטריה בפה כי זה גורם להם כאבים ויניקה מבקבוק יותר קלקלה לה אז היא לוקחת