שאלהה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, תחילה אציג את עצמי, אני לירז ואני בת 17 וחצי, לא אני לא בהריון אבל אני חוקרת על לידות במסגרת בית הספר. רציתי לשאול האם ישנן בפורום הזה נשים שילדו בלידת בית? או שהרוב ילדו בבית חולים? הייתי רוצה לפרסם במהלך השבועות הקרובים איזשהו שאלון והייתי שמחה אם תוכלו לשתף פעולה ולענות עליו. השאלון יהיה אנונימי. אשמח לקבל תשובות חיוביות. לירז
היי לירז, אני חושבת שיהיה לך סיכויים לייצור קשר עם נשים שילדו בבית דרך האתר והפורום www.leida.co.il בהצלחה אלן