חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן ותודה על התשובה הקודמת . ביתי בת 4 חודשים והתחלתי לשאוב חלב ולהכיר לה את הבקבוק כדי שאוכל לצאת בלעדיה. השאלה שלי היא כמה מ"ל חלב זה מנה לילדה בגילה (שוקלת 7.100)?.
הי אוסנת, אני מציעה להשאיר מספר מנות של 100 וכמה של 50 תמיד ליתר הביטחון. אפשר תמיד להפשיר עוד - תתחיליל בלתת 100. חבל להפשיר כמות גדולה ואז לזרוק מה שהיא לא אוכלת. לפעמים אוכלים פחות שאימא לא נמצאת ולפעמים יותר. זה מאוד אישי ולא תדעי עד שיהיה לך ניסיון בזה. בהמשך כבר תדעי כמה היא תיקח. כל טוב אלן