הנקה בזמן מחלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, אני חולה. כנראה שפעת או משהו כזה. האם זה בסדר להמשיך להניק או לשאוב מחשש שהקטנה תידבק? תודה
היי נחמה, תמשיכי להיניק כרגיל. היא מוגנת לרוב - וגם מתחסנת - והאמת היא שממילא יש חיידקים ואי אפשר לחיות בהסגר אז זורמים עם זה. את לא רוצה להוסיף לצרות שלך גם גודש ובעיות מהסוג הזה לכן הכי טוב להמשיך כרגיל. אין דרך יותר קלה לטפל בילדה מאשר ההנקה עם כל הקלות והזמינות. תארי לעצמך שאת צריכה גם לשאוב שאת לא מרגישה טוב וגם לחטה ולנקות בקבוקים וכי'. מאחלת לך החלמה מהירה!! בברכה אלן