סרזט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כ 4 חודשים לאחר לידה עד לפני כשבועיים הנקתי הנקה מלאה ובמהלך תקופת ההנקה ועד היום אני משתמשת בגלולות סרזט, האם כדי לקבל את הוסת הראשונה אני צריכה להפסיק עם הגלולות? או להמשיך רגיל ולחכות? ( לא יודעת אם יש קשר אבל ייבשתי את החלב בעזרת כדור) בבקשה תענו לי קצת לחוצה.
היי יפית, הבנתי שהפסקת להיניק. (לא היית צריכה לקחת כדור בישביל זה בשלב זה אחרי לידה) אז השאלה היא יותר מתאימה לשאול את הרופא נשים. אני לא מומחית בנושא אמצעי מניעה ומחזור.זה ממש לא התחום שלי. בברכה אלן