קבוצת לה לצ'ה וירטואלית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליגת לה לצ'ה ישראל גאה להציג פגישה מקוונת בנושאי הנקה. זוהי הזדמנות עבור אמהות להצטרף לפגישת לה לצ'ה מקוונת, המתקיימת במערכת Tapuz, ומנוהלת על ידי מדריכת לה לצ'ה. ניתן לשאול שאלות ולחלוק מניסיונך עם הורים נוספים באווירה תומכת. מוזמנות כל האמהות, כולל אמהות המגיעות לקבוצות לה לצ'ה ברחבי הארץ, אמהות ללא קבוצת לה לצ'ה באזור מגוריהן, ואמהות המעונינות לראות כיצד ליגת לה לצ'ה נראית! הפגישה הקרובה בתאריך 29/11, יום ה' בשעה 21:00 בכתובת www.tapuz.co.il/chat להתראות! אתר ללל ישראל http://www.lllisrael.org.il/active.asp?subCat=2 הצ'אט של תפוז http://www.tapuz.co.il/chat
שאלה: בני נולד השבוע ביום ראשון 13 בינואר. בתחילה גם הנקתי וגם נתתי תוספת תחליף חלב צמחי אבל הפסקתי כי שמתי לב שה גורם לו לכאבי בטן. הוא כבר יומיים רק יונק ללא תחליף ביוםרביעי היתה לו יציאת קקי אחרונה ומאש לו היתה שום יציאת קקי. אציין כי הוא נותן שתן . שאלתי היא האם הוא אינו יונק מספיק או שיש לו עצירות??? עוד אציין כי הוא רגוע לאחר הנקה . אשמח לתשובה ועזרה.תודה.