הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! בני בן 9 חודשים. בנוסף למזון מוצק, יונק לפי דרישה. במהלך הלילה יונק פעם-פעמיים. בקעו לו ארבע שיניים. האם יש קשר בין הופעת עששת להנקה בלילה ? אם כן - האם לנסות להציע לו מים במקום הנקה בלילה ? בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
הי ליאת, השיחות של עששת גבוהה יותר אצל ילדים ששותים בבקבוק בלילה ולאו דווקא מתינוקות יונקים. הבקבוק והאוכל נשאר בחלל הפה לעומת אכילה משד - שהפיטמה נכנס עמוק לתוך חלל הפה - יותר לקראת החיבור בין חיך הרק והקשיח - ולכן החלב יורד ישר לגרון ולא נשאר בחלל הפה. זה לא אומר שתינוקות יונקים לא סובלים מעששת אבל זה לאו דווקא מיניקות בלילה. בברכה אלן