המחזור החודשי לאחר ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחבר: דנה (לשליחת דואר אלקטרוני) תאריך: 23.11.2007 שעה: 18:18 בתי בת 10 חודשים והפסקתי להניק אותה לפני כ- חודשיים וחצי, בזמן ההנקה השתמשתי בגלולות סרזט ובזמן זה לא היו לי דימומים כלל. לפני יותר מחודש הפסקתי את הגלולות לחלוטים על מנת לקבל את המחזור ושהגוף יחזור למחזוריות תקינה כדי שאוכל גם להתחיל להשתמש באמצעי מניעה-גלולות רגילות. המחזור לא מופיע.. האם זהו דבר נורמלי? מאז הלידה קיבלתי מחזור קטן כחודשיים אחרי הלידה ומאז כלום.יש לציין שלפי ההריון המחזור היה סדיר ביותר ובנוסף אין לחשוש מהריון נוסף בוודאות. סליחה מראש על האורך, תודה רבה.
היי דנה, זה לא נדיר שלא מקבלים מחזור מיד אחרי הפסקת הנקה. זה יכול לקחת זמן מה. אם את מודאגת אז כדאי לערב את רופא הנשים המטפל בך. הוא גם ירגיע אותך. בברכה אלן