טפטוף וטעינה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, 1.האם מומלץ להניק בצד של שד מטפטפף, גם אם זה לא היה השד האחרון ממנו ינקו? 2.לעיתים אני מרגישה כאלו השדיים נטענים לי בחלב- סוג של חום זורם בהם- האם המשמעות שהם התמלאו בחלב ? 3.האם במשך כל היום יש חלב בשד או שהוא מתלמא כל פרק מן מסוים? בתודה מראש, נבט
שלום לך אמורים להיניק משני הצדדים כל הנקה ולא רק מצד אחת. הנקה מצד אחת יכול לגרום לגודש והרבה שעות שהצד השני לא בשימוש. זה יעזור לך עם התחושה של גודש וחם. לרוקן את שני השדיים לעיתים קרובות. יש תמיד חלב בשד - אין מצב של "ריק". מקוה שזה עוזר. שבת שלום אלן