גודש בשדיים. הצילו!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שהחלטתי לא להניק את בני, קיבלתי מהרופא 2 כדורים להפסקת החלב. היום 5 ימים לאחר הלידה יש לי גודש נוראי!! כואב!! הצילו, מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך הכי טובה להפסיק גודש זה להיניק. התינוק ינק וישחרר את הגודש ואז תתני לו תוספת. לאט לאט תניקי קצת עד הקלה. ואז תוספת. לא יפתח כמות גדולה של חלב והגודש יפסיק אבל הכדורים לא עוזרים למנוע גודש זה רק עוצר את התפוקה. לא צריכים כדורים בכלל להפסיק להיניק. אם מיניקות קצת למנוע גודש ונותנים אוכל מלאכותי אז זה יפסק לבד. בהצלחה אלן